Off in Town

Hello!
Jag har haft en dag ledigt idag, så skönt särskilt efter att jag hade stägning igår. Jag började med att skypa med mitt hjärta. Stackarn var trött, men det var ändå härligt att se och få prata med honom. 
 
 
 
 
 
Jag idag i en av mina nyaste Liz Lisa klänningar/tunikor, köpt second hand på eBay.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Efter att ha ordnat med lite saker här hemma åkte jag sen in till Göteborg. Först blev det en fika på Nöller café i Haga. Det skulle blivit på The Kitchen men det var stängt så då var Nöller närmast till hands. (^   ^,) 
 
 
 
 
Juice, äpple och kanel, gjord på räddad frukt (frukt som annars skulle slängts) och vegansk snickerskaka.
 
 
 
 
Sen bar det av mot Frölunda Torg dit jag igentligen skulle. Jag var på jakt efter en finare morgonrock i tunnt material. Det blev besök i flera butiker innan jag hittade en på H&M som var exakt det jag letade efter. (◠‿◠✿) Det blev också ett nytt sett underkläder från New Yorker, de har alltid så fina underkläder! Och ett par shorts från Cubus. Jag är nöjd! Jag skulle inte spendera för mycket pengar och det gjorde jag inte heller så känner mig väldigt duktig. Det var skönt med en dag iväg. 
 
Nu är jag hemma och Limes kom hem från jobbet en stund efter mig. Nu ska vi mysa lite tillsammans, passar på när båda är vakna och hemma samtidigt (eftersom vi har oregelbundna scheman går vi ofta om varandra). (๑ᴖ◡ᴖ๑)
 
 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback