Long time no see

Hej!
Vi har haft rekord-vecka och slog, i onsdags, bland annat "all time" rekorden på Mackasinet och Sjöboden. Plättlagat slog sitt säsongsrekord och hela Fast Food slog sitt all time rekordet. Det var verkligen crazy hela den dagen, men otroligt roligt! Resten av veckan lugnade det ner sig lite men det har ändå funnits att göra. (✿◠‿◠) Det har varit så roligt, vi jobbar på så bra tillsammans allihopa och peppar varandra. Men idag var det skönt att ha en dag ledigt efter flera långa dagar. 

Jag började dagen med en dusch och skypa med min underbara pojkvän. Vi räknar fortfarande ner dagarna till när han kommer hit, jag längtar! Sen åkte jag in till Göteborg, Josefin var här!!!! ( ´͈ ॢꇴ  `͈)੭ु Det var såååå roligt att se henne igen!! Vad jag har saknat henne, vi har inte träffats sen Nya Zeeland första gången jag var där. Vi satte oss på Condeco och där satt vi och pratade på om allt som hänt. Vi glömde totalt av tiden så tillslut såg vi på klockan, den hade redan hunnit bli 17:45 så det var dags att börja dra sig hemmåt. Jag hoppas vi ses snart igen min underbara, tokiga, bästaste vän! Du betydet sååå mycket för mig! 
 
 
När jag kom hem kände jag mig helt död, jag har ju inte tagit det lugnt direkt idag även om jag haft kul. Det var väldigt skönt och uppskattat att Limes och hennes vän fixade middagen, tusen gånger tack! Det blev grillning med hemmagjorda ört- och bönbiffar, recept från Jävligt Gott. Yum!
 
 
 
 
 Ni hittar receptet här.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu är jag jättetrött men ska kolla runt lite på nätet innan jag går och lägger mig. Imorgon är jag tillbaka på Liseberg för en ny jobbvecka. (^   ^,)
 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback