Homemade Vegan Cheese

Hi!
Jag har varit ledig idag med och inledde dagen med en skype-date. Det var så härligt att få prata med mitt hjärta igen, jag saknar ju honom varje dag hela tiden.  Men nedräkningen är igång och snart är vi tillsammans igen. Det var som han sa; självklart ser man fram imot att resa runt i Sverige, men det jag ser mest fram imot är att få vara tillsammans igen!
 
Resten av dagen har jag tagit det rätt lugnt. Jag gjorde en väldigt enkel vegansk ost som blev jättegod. Den är inte som en hårdost utan mer som en dessert ost. Yum!
 
 
 
 
 
 
Receptet hittar ni här! Jag smaksatte dock lite annorlunda, men det gör man ju som man själv vill. (^   ^,)
 
 
 
 
 
Sen har jag klippt gräset, den halvan av trädgården som Limes inte hunnit med. Det känns skönt att kunna bidra med något. Jag har även tvättat och hängt ut på tork i solen. (๑ᴖ◡ᴖ๑)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Resten av dagen har jag suttit och lyssnat på podcasts (Vegopodden och Veganprat) medan jag först strykt på och sen sytt fast tygmärken på min jeansjacka. Jag hade tre nya tygmärken; Alice i Underlandet och Musse & Mimmi. Nu börjar det likna något, men jag är långt ifrån klar med jackan som ska fyllas med Disney. (◕‿◕✿)
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu börjar jag bli trött efter en natt med många konstiga drömmar. Så jag ska kolla om tvätten är torr och sen laga middag. Middagen kommer jag äta framför filmen Okja(✿◠‿◠)
 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback