Here to Stay

Hej!
Jag har varit ledig idag, så härligt! Imorse ringde inget alarm men som väntat vaknade jag rätt tidigt ändå. Men jag lyckades sova lite längre än jag brukar så jag var pigg och glad. Morgonen tog jag i lugn takt, först gick jag runt och små-pratade med katterna innan jag tog en dusch. Jag kunde även prata snabbt med Limes innan hen åkte till jobbet. Efter en lugn frukost åkte jag mot Orust för att hälsa på familjen. (๑ᴖ◡ᴖ๑) Jag passade även på att göra några ärenden påvägen. 
 
Hemma är det som det brukar och det var härligt att få se alla igen. Keyla blev helt överlycklig så hon visste inte vart hon skulle ta vägen, min lilla sötnos. ♡ Något annat som gladde mig något enormt var att Tuffsan är kvar hemma. De andra två kattungarna har flyttat till mormor och morfar. Men Tuffsan kommer så stanna!!! (*⌒ヮ⌒*)Min lilla sötnos, jag tycker så mycket om henne och är därför så glad över att inte behöva skiljas åt. Smulan var lika gosig som vanligt hon med och jag var riktigt glad över att få gosa med henne med. ♡  Vad vore livet utan djur? De är en del av familjen och jag vet inte om jag någonsin skulle kunna leva utan djur i mitt liv. 
 
 
 
 
Fina, söta Tuffsan! 
 
 
 
 
Jag och mamma åkte, strax efter jag kommit, hem till Anna. Det är alltid så roligt att se henne och få prata. Anledningen till varför vi åkte dit var att det var dags att klippa topparna på mitt hår igen. Jag fick en glad överraskning då Anna sa att håret ser bra ut och hon behövde inte klippa mycket alls. Äntligen kommer jag kunna låta det växa ut ordentligt igen! 
 
Efter att sen har varit hemma en stund sa jag hejdå och åkte in till Göteborg. Där var jag förbi Happy Vegan och köpte lite smått och gott och sen blev det middag på Göteburgare Vegan. Jag hade tur för när jag kom fanns det inga sittplatser inne och knappt några ute. Jag frös och ville därför inte sitta ute och frågade dem om de trodde något bord skulle bli ledigt snart. Först såg det inte bra ut, men sen kollade de ett av de reserverade borden och gästerna där var en halvtimma sena så de gav bordet till mig. Yay! Men jag ska komma ihåg att ringa och boka bord nästa gång jag ska äta där. Så roligt att de går bra för dem! (◠‿◠✿)
 
 
 
 
Nyklippt tjej i stan!
 
 
 
De har fortfarande inte fått fram hela menyn utan hade tre burgare att välja på så det fick bli min favorit hittills: Maj-Britt
 
 
 
 
Men milkshaksen har börjat dyka upp på menyn så jag var ju tvungen att ta en "Zetterlund" (glass, mjölk, oreokakor och mint, serveras med oreogrädde och chokladsås) till efterrätt. Så goood!! (๑✧◡✧๑)
 
 
 
 
 
Nu sitter jag mätt och go hemma i soffan. (◡‿◡✿) Jag handlade lite fler matvaror påvägen hem så nu ska vi klara oss några dagar till. Jag är trött och ska krypa ner i sängen strax. Imorgon är jag också ledig(!) så jag ska passa på att få skypa med mitt hjärta. 
 
 
Kram på er ❤
 
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback