Full day in the park

Hi!
Det märktes att det var löning idag och mitt i semestern för många. Parken har varit full av glada gäster och vi har haft att göra ända fram till stängning. Men det har varit roligt! (^    ^,)
 
Det finns inte mycket att berätta om dagen, det har som sagt varit mycket att göra och jag har jobbat på. Jag har inga bilder heller så här kommer bilder på pizzan jag och Limes gjorde igår. Den blev sååå god! 
 
 
 
 
 
 
Min halva med tomatsås, spenat, annanas, banan, curry, No mo smält ost, tofu, Violife pizza ost och jordnötter. Mumms!!! 
 
 
 
Avnjöts still Star Wars The Force Awakens
 
 
 
 
Nu ska det bli skönt att få komma hem och sova. 
 
 
Kram på er ❤️
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback