Early Finish

Hi!
Jag hade ett kortare pass idag och slutade därför redan vid fem. Jag har stått och skopat glass under hela mitt arbetspass och det har varit så roligt! Men ännu roligare var det att efter jobbet kunna gå med Limes på Liseberg lite. Vi kollade lite på kaninshowen och gick sen och åkte Helix, som är såååå rolig!! Jag älskar den!! 
 
 
 
Kaninerna dansar och har kul i solen. 
 
 
 
 
Helix 
 
 
 
 
Efter åkturen gick vi till Jonsborgs Grillen där jag köpte en mjukglass (vegansk såklart). När man säljer glass hela dagarna blir man rätt sugen, hihi! Sen åkte vi hemmåt. Men det var väldigt mysigt att få spendera eftermiddagen tillsammans. (◠‿◠✿)
 
 
Nu ska jag strax krypa ner i sängen då jag ska upp och jobba imorgon. Jag sitter uppe en liten stund till så jag hinner bli trött bara. (^   ^,) 
 
 
Kram på er ❤
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback