Mom, Dad, Child

Hej!
Idag var jag tillbaka på Ängås förskola och en av avdeliningarna jag varit på mycket. Jag trivs verkligen där så det var skönt att vara tillbaka där man vet hur dagen kommer se ut och hur det mesta funkar. (^  _  ^) Det var även härligt att se barnen igen. Jag har både pusslat, sett en teater (framförd av barnen) "Rödluvan och Vargen", spelat Fia med knuff, läst och gjort många andra saker. Båda gångerna vi varit ute har jag fått vara med och leka "mamma-pappa-barn". (^    ^) Första gången var jag mamma, men sista gången jag var ute och lekte med en liten kille ville han vara mamma så jag fick vara pappa. Barn är för härliga!
 
 
 
Här är lite sandkakor som är gjorda idag av några barn:
 
 
 
 
Här är en med ljus i då vi firade födelsedagskalas i familjen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det har varit roligt, men jag är så trött nu efter denna veckan. Jag har haft fullt upp kan man säga, haha! ( ◠‿◠ ) Men än kan jag inte pusta ut och ta helg. Imorgon ska jag till Café Osen och jobba ett tag. (๑ᴖ◡ᴖ๑) Det ska bli jätteroligt att få komma dit igen! Och jag får en liten sovmorgon iaf, om man jämför hur jag gått upp denna veckan. Och vila kan jag göra på söndag. 
 
Nu ska jag ta det lugnt resten av denna fredagskvällen. 
 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback