Maja & Bobbo

Hello!
Det är måndag och ny vecka. (✿◠‿◠) Det är också exakt två veckor kvar tills jag lämnar Sverige! Min hjärna har därför hållt mig vaken några timmar mitt i natten och börjat tänka på vad jag ska packa för kläder. (๑>ᴗ<๑) Så när jag kom hem från förskolan idag dammade jag av resväskan och började lägga i kläder som jag vill ha med mig. Den kommer få stå i mitt rum så jag kan lägga dit kläder jag kommer att tänka på. Dagarna innan jag åker får jag titta igenom allt och rensa så det inte blir för mycket. På så sätt kanske min hjärna låter mig få sova, hihi!
 
 
På förskolan idag har vi varit på teater. Det var en söt dockteater som heter Maja & Bobbo. Maja fyller år och får hunden Bobbo i födelsedagspresent. De håller sen på och leker massor av roliga lekar och visar hur man ska vara en bra kompis. Den var gullig och mycket uppskattad av barnen. (๑ᴖ◡ᴖ๑)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det var dock skönt att sluta tidigt idag, så jag fick gjort något när jag kom hem (packningen av resväskan). Jag har även strykt en hel del kläder som jag vill ha med mig så det är gjort det med. (^   ^,) 
 
Nu ska jag dock bara ta det lugnt då tröttheten har hunnit ifatt mig. Imorgon ska jag iväg på en intervju för att jobba som vikarie inom förskola i Stenungsunds kommun. Jag sökte ju till flera kommuner samtidigt då jag inte visste hur mycket jobb jag skulle kunna få. Om jag hade vetat hur mycket jag skulle få på Ängås hade jag inte sökt Tjörn och Stenungsund också. Men jag ska gå på intervjun och se hur det känns. På Ängås är jag redan bokad nästan ända fram tills jag åker, det är bara några få dagar som är tomma än så länge. Men det dröjer nog inte länge innan de bokar mig de dagarna med, haha! Ibland är det skönt när livet bara löser sig så enkelt. 
 
 
 
Kram på er ❤
 
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback