LR Kick Off 2017

Hello!
Jag, mamma och Erik åkte in till Göteborg imorse för en Kick off med LR Health & Beauty, företaget jag jobbar med. (๑ᴖ◡ᴖ๑) Jag har jobbat med detta i några år nu, men har inte varit jättebra på att göra reklam för mig eller berätta om produkterna för andra. Jag har mest köpt produkter till mig själv då jag inte klarar mig utan dem. Vår Aloe Vera Rengöringsmjölk och Body Cream är två produkter som är endel av min vardagsrutin men det finns många fler produkter jag använder i princip varje dag. Nu känner jag att jag vill komma igång med det igen och dela med mig av de fantastiska produkterna till andra. Därför var det väldigt taggande och inspirerande att gå på Kick off för att starta detta året med LR!
 
 
 
 
Påväg, i full LR sminkning. Jag älskar verkligen våra läppstift!
De är så krämiga utan att kladda, torkar inte ut läpparna och sitter kvar.
 
 
 
 
 
 
 
Många härliga kollegor är det som gör det ännu roligare att jobba med LR.
 
 
 
 
 
 
Nya, uppdaterade kataloger för iår!
 
 
 
 
Är ni mer nyfikna på produkterna kan ni kolla in vår webb-shop där du kan se och läsa om alla produkter, och även beställa hem dem. Men vill du har ytterligare information och en härlig kväll där du kan få prova produkterna och ställa frågor så kan jag komma hem till dig med min lilla väska och ha ett Home Party. (^  _  -) Är man intresserad av själva businessen är det bara att höra av sig så berättar jag mer, och ni kan se om det är något för er. LR är något jag valt att jobba med eftersom jag själv älskar deras produkter och kan stå för det jag säljer. LR håller hög kvalitet och man kan lite på att produkterna håller vad de lovar. 
 
 
 
Jag smet dock iväg lite tidigare från kick offen då jag skulle till Zamuels 21 års kalas. ( ◠‿◠ ) Det var härligt att se honom igen, en av de underbara vänner jag fått när jag jobbat på Liseberg. Grattis bästaste Zamuel! Jag är så glad över att jag fått lära känna dig och vunnit en ny vän. Jag stannade ett tag men blev sen väldigt trött så jag kände att det var dags att tacka för mig och börja färden hemmåt, det är ju ändå en liten bit från Göteborg till Orust. Det kändes rätt skönt att det inte blev en allt för sen kväll så kan jag lägga mig, läsa och varva ner innan jag ska sova. Imorgon har jag sovmorgon, så härligt! (◡‿◡✿)
 
 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Zamuel

Tack fina Elin för att du kom och tack för de underbart fina presenterna! Väldigt glad att jag fått en så fin vän som dig! (^_^)

2017-01-07 @ 22:09:14

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback