LR Fitness Night

Hej på er!
Jo, jag hade ju en fullspäckad dag igår. Jag var uppe vid fem för att hinna duscha och göra mig iordning för att senare åka på intervju på Tjörn om att jobba som vikarie. (^  -  ^) Allt gick bra och de intervjuer jag varit på denna veckan (Stenungsund och Tjörn) har mer varit information eftersom man blir inskriven efter mötet. Dock tar det ett tag innan man får en inloggning och är med i systemet, de använder sig av ett datorsystem som verkar väldigt bra bara att det tar tid innan man är inne. Så jag kommer inte vara klar för jobb innan jag åker till Nya Zeeland, men det ska vara klart när jag kommer hem så jag kan börja jobba direkt om jag vill. Toppen! 
 
Efter intervjun bar det direkt av till förskolan för att jobba resten av eftermiddagen, vilket var roligt! Dagen gick rätt fort och det var rätt lugnt. 
 
 
Hemma på kvällen hade jag super kul med en LR Fitness Kväll. ☆ Jocke, han som ligger över mig och har hjälpt både mig och mamma sen vi började med LR, kom hem och hjälpte till. Det var många härliga gäster och vi hade en rolig kväll tillsammans allihop där det bjöds på provsmak av bland annat Mind Master, Aloe Vera Drinking Gel, Vitaminer, Bars och Shakes. Detta är bara lite av vad LR har att erbjuda inom hälsa och fitness och vi fick även pratat en hel del om våra underbara Aloe Vera produkter efteråt med några som var nyfikna på och andra satt och provade lite parfymer och smink. En toppen kväll med andra ord! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
✧ Många härliga skratt, intressanta konversationer och mysigt tillsammans! ✧
 
 
 
 
Jag kan säga att jag sovit gott inatt efter denna långa, men roliga, onsdagen. (◡‿◡ ) Idag var det dock ingen sovmorgon; jag har varit i Henån och jobbat som vikarie på förskolan där. Det har gått jättebra och har varit roligt att vara på ett helt nytt ställe med många nya ansikten och personligheter. ( ◠‿◠ )
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu har jag resten av kvällen ledigt och kommer nog lägga mig tidigt för att kunna läsa lite innan jag släcker lampan. Imorgon är det fredag och jag ska tillbaka till Ängås och jobba på den avdelningen jag varit nu det sista. Det är kul att vara på nya ställen, men också skönt att åka till ett välkänt ställe där man vet vad man har att förvänta sig. 
 
 
Kram på er ❤
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback