Rosé

Hej!
Då var det vardag igen och min sista vecka på Nya Zeeland har börjat. Men jag ska inte tänka mer på det utan njuta av nuet. (๑ᴖ◡ᴖ๑) Morgonen var som de flesta, hjärtat går upp medan jag ligger kvar och drar mig. Efter en stund kommer han in med kaffe på sängen. Bästa sättet att starta dagen, förutom de dagar då hjärtat inte jobbar såklart. 
 
Solen har skinit och det har varit en riktigt varm dag igen. (◕‿◕✿) Jag har redan tröttnat på min orangea hårfärg (den blev inte så stark orange som jag ville ha den) så när jag och hjärtat var i Wellington köpte jag Directions Carnation Pink (vegansk, cruelty free semipermanent-hårfärg) för att försöka mig på en rosé liknande färg igen. Jag tycker det lyckades riktigt bra, även om färgen inte är helt jämn. Men det ger bara håret lite mer liv. ( ◠‿◠ )
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Resten av dagen har jag tagit det rätt lugnt. Jag gick till affären en sväng för att köpa mer frukt och grönt och har diskat helgens disk. Nu har jag precis varit på en liten promenad bara runt kvarteret. Jag hittade en väg där jag kan gå en runda och inte behöva vända. (^  _  ^) Det är inte jättelångt, men när det är så varmt som det är idag räckte det. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu sitter jag i sängen med fördragna gardiner och fläkten på, hihi! Man får nästan dåligt samvete, bara nästan. (๑>ᴗ<๑) Jag har faktiskt försökt ta vara på dagen och gjort lite yoga övningar ute i gräset i skuggan av ett träd. Härligt!
 
 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback