Just me

Hi!
Hjärtat åkte iväg till jobbet imorse, men det var ändå underbart att ha morgonen med honom. Han är för söt som kommer med kaffe på sängen till mig varje morgon. ♡ Och självklart minst en puss innan han åker. Jag kan dock sitta eller ligga kvar i sängen ett tag, tills jag vill gå upp. Härligt!
 
Idag satt jag inte kvar så länge utan gick upp och gjorde mina morgonrutiner (yoga, tvätta ansiktet och sätta i linser bland annat). Sen åt jag en god frukost i lung och ro innan jag tog tag i disken. Tim har igen diskmaskin så allt diskas för hand. Jag tycker dock inte det är så farligt, det är rätt rogivande att stå och diska en stund på morgonen. (๑ᴖ◡ᴖ๑) Särskilt när man inte har något planerat inför dagen. 
 
Annat jag gjort är att tvätta och sen hänga ut tvätten på tork. Vad allt luktar gott sen när man tar in det, det luktar så friskt när det hängt på tork utomhus. ꒰⁎ᵉ̷͈ ꒵ ᵉ̷͈⁎꒱໊ Jag rensade även ut ur skafferiet och kollade igenom vad vi hade hemma. Sen tog jag en liten promenad in till centrum mitt på dagen. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag trodde inte att jag skulle vilja/orka laga så mycket mat nu de första dagarna men jag hittar ju bara nya recept hela tiden och har världens sug efter att få testa! (^    ^) Därför har jag planerat lite inför helgen och det var därför jag promenerade in till centrum; för att handla lite ingredienser och matvaror. Idag blir det dock en lättare middag; vegansk korv med bröd hihi! Men det är inte alltid så dumt det heller. 
 
Nu ska jag fortsätta min lugna dag fram tills mitt hjärta kommer hem. Jag saknar honom! Men jag behöver inte sakna honom så länge till. Det är verkligen underbart att vara här hos honom igen! 
 
 
 
Kram på er ❤
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback