at Tokyo Narita

Konnichiwa!
Jag sitter på Tokyo Naritas flygplats. Resan har hittills gått väldigt bra, inte för långa väntetider och säkerhetskontrollerna har gått snabbt och smidigt. Jag flög först till Helsinki och sen vidare till Tokyo. Här har jag varit i ca fyra timmar och har ungefär fyra timmar kvar. Men det är skönt att få sträcka på benen ordentligt och jag har ännu inte haft tråkigt. Jag mötte en kille som flugit från Stockholm och en tjej från Helsinki som båda ska med samma plan till Auckland. (^   -   ^) Vi har därför umgåtts endel, hittat vår gate och ätit en god lunch tillsammans. De är jättetrevliga och det är skönt att ha någon att prata med, man känner sig inte så ensam. Sen skildes vi och gick åt olika håll för en stund så jag har gått och kollat lite i butikerna här. 
 
 
 
 
Bild från måndag morgon innan jag åkte hemmifrån.
 
 
 
 
 Vi hittade ett mysigt ställe med sushi så jag kunde få en super good sjögrässallad, och miso soppa såklart.
 
 
 
 
 
 Jag kunde inte motstå denna lilla sötnosen! Det fanns fler Pokémons så jag fick verkligen hålla mig för att inte köpa fler, hihi! (≧▽≦)
 
 
 
 
 
 
Flyget ner till Auckland tar ungefär 10 timmar och 30 minuter och då ska jag försöka sova endel (jag har inte sovit något på hela resan ännu). Då sover jag när det är natt i Nya Zeeland också så jag försöker ställa om kroppen lite innan jag är framme. Jag brukar ha problem med att sova på flygplan så därför har jag hållt mig vaken såpass länge för att vara så trött som möjligt och kanske
lyckas sova lite på sista planet. (^    ^)
 
Nu ska jag sitta och ta det lugnt en liten stund till, stretcha och sen är det dags att röra lite på benen igen. Det gäller att passa på så länge man kan röra sig, än är inte min långa resa slut. (^  _  -)
 
 
Kram på er 💖
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Eleonora Adriana ♥

Muuums!

2017-02-07 @ 07:23:35
URL: http://eleonoraadriana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback