Pool-Day

Hej!
Det har varit så varmt och härligt idag. Hjärtat nästan hoppade ur sängen imorse, haha! Jag förstår inte hur han kan vara så pigg 8 på morgonen när han var uppe till efter midnatt (jag somnade innan det, hihi). Men det är skönt att ha honom hemma i två dagar. 
 
 
Vi hade en lugn morgon och jag tog sen en härlig dusch innan vi åkte och hälsade på hjärtats mamma. Det var roligt att se henne igen, hon är så snäll och gullig. (๑ᴖ◡ᴖ๑) 
 
Det har varit riktigt varmt idag och inte ett moln på himmlen. Så när vi kom hem hoppade vi i poolen. Där flöt vi runt ett bra tag, det var sååå härligt! Dave kom förbi också vilket var kul. Så efter ett litet tag förflyttade vi oss från poolen till framsidan av huset. En sån härlig dag vi haft!
 
 
 
 
 
 
 
 
När Dave åkt myste jag och hjärtat en stund. Vad jag älskar honom! ♡ Han är verkligen mitt hjärta. Nu dricker vi kaffe och tittar på twitch när de spelar ett av spelen hjärtat börjat spela på sitt Xbox 360; Playerunknown's Battlegrounds. Det verkar rätt roligt (jag har inte provat det själv ännu utan bara varit åskådare). 100 olika spelare släpps ner i ett område där de sedan ska döda varandra. Den som är kvar sisst vinner. Lite Hunger Games tema, men i militär stil. (◠‿◠ )
 
Nu ska vi bara slappa resten av dagen, så härligt! 
 
 
Kram på er ❤
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback