a smell of Christmas

Hi!
Jag och hjärtat hade sovmorgon imorse, det är så skönt när vi båda kan ligga kvar i sängen. Medan hjärtat sen hade sitt vanliga "söndags-städ-ryck" åt jag frukost. Senare kom Dave och Darren, två kompisar till Tim, förbi. Medan de har umgåtts har jag hållt mig undan lite, låtit dem får vara själva.  
 
Jag började med att göra en pepparkaksdeg som nu står i kylen för att gotta till sig. Sen har jag suttit och läst Darker. Det är verkligen så kul att läsa det igen, men från Christians perspektiv. (๑ᴖ◡ᴖ๑) Det är samma bok, men ändå inte. 
 
 
 
 
Jag har haft sällskap av den här sötnosen. 
 
 
 
 
Jag idag 
 
 
 
 
 
Darren gick hem mitt på dagen och Dave för en stund sedan, så nu är det bara jag och hjärtat igen. Jag har gjort en Saffranspannkaka till middag idag, det luktar så gott!! (๑✧◡✧๑) Jag verkligen älksar alla kryddor som har med julen att göra, både pepparkaka och saffran. Receptet är från senaste numret av tidningen Vego
 
 
 
 
 
 
Till det hade vi Alpro soya Vaniljkräm. Yum!
 
 
 
Nu ska bi ha en lugn kväll, bara hjärtat och jag. (^   ^,)
 
 
 
Kram på er ❤
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback