Unboxing

Moshi Moshi!
Jag hade en riktigt härlig sovmorgon imorse. Så skönt det är att kunna få sova ordentligt igen! Jag åkte senare ner till affären och hämtade mitt paket som kommit. Det kom så snabbt! ( o.O ) Tenshi (jag använder mig av Tenshi Shopping Service) skickade det i fredags från Japan. I måndags var det i Sverige och igår hade de varit här för att leverera det, när jag inte var hemma. Därför fanns det att hämta ut vid posten idag istället så jag åkte dit (det tar bara tio minuter så det är inte långt). Yay!! Tenshi har varit suverän så jag rekomenderar verkligen att använda er av henne ifall ni ska köpa något från Japan. Hon köper både saker i butiker i Tokyo men beställer även åt dig på internet och olika second hand sidor. Det är så otroligt bra! Att hon är duktig på engelska och håller dig uppdaterad hela tiden är också super bra. Jag beställde mycket från den Japanska second hand sidan Frill. Men endel är även nya saker från butikerna. Jag är så glad, älskar varendra plagg! 
 
 
 
 
Bilden är suddig då det är en screenshot från mina stories på instagram (@eliinpelin). Kolla där för att se min första unboxing video, där ni också får se plaggen lite bättre. 
 
 
 
 
 
 
 
Efter att ha provat allt och ätit lunch gick jag ut och började städa bilen. Det var en ordentlig rengöring den fick då inga lister eller små hörnen kom undan. Allt tog nästan fyra timmar, oups! Men det kan bero på att jag skrubbade och skrubbade och skrubbade längst ner på utsidan av bilen utan att det svarta riktigt gick bort. Tillslut gav jag upp och lät det vara lite kvar. När jag sen kommer in helt slut säger pappa att han har något speciellt medel i garaget som man kan använda för att få bort det svarta längst ner på bilen... (- _ -') Jag får vell tvätta utsidan en gång till nästa vecka då. Insidan är iaf väldigt ren och fin nu, och utsidan är renare än den var innan. ( ◠‿◠ ) Redo för när jag och mitt hjärta ska ut och åka. 
 
Det har blivit ändrade planer denna veckan och jag ska jobba imorgon med. (๑ᴖ◡ᴖ๑) Jag börjar dock inte förrän sent på eftermiddagen så jag ska försöka hinna med att färga håret imorgon morgon istället (jag skulle ju färgat det idag). Det ska nog gå bra. Nu ska jag gå och börja vaxa kroppen. Vi får vell se om jag orkar med att vaxa alla "delar" som ska vaxas eller om några sparas till imorgon. 
 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback