Sci-Fi Fika

Moshi Moshi!
Jag hade ett kort arbetspass på Liseberg idag och började inte förrän fyra. Det var skönt med sovmorgon och jag kunde åka in tidigare för att träffa Limes. Vi gick till science fiction bokhandelns kafe; Café Sirius. Det är verkligen så häftigt gjort med alla fina bord, stolar, dekorationer och allt annat från fantasins värld. Jag älskar det! Ännu bättre är att de har flera veganska alternativ! o(^▽^)o
 
 
 
 
 
 
Tyvärr var havremjölken slut så det blev vanlig sojamjölk, därför ser kaffet ut som det gör (mjölken skar sig).
Kakan var super god men brownien får tyvärr underkänt. Den var som en torr chokladkaka. Kakan vägde upp det som tur var. (^   ^,)
 
 
 
 
Det var så mysigt att se Limes igen och få prata av sig lite. Även om en timma kändes alldeles för lite var det kul att se hen. Jag saknar hen när vi inte bor ihop längre, jag trivdes verkligen tillsammans med hen som är en underbar vän! Tur att vi ändå inte bor allt för långt ifrån varandra så vi ändå kan träffas, som idag. 
 
 
Nu sitter jag på färgan påväg hem. Fem dagar kvar av denna jobbveckan, det kommer nog gå fort.
 
 
Kram på er ❤️
 
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback