Longer waiting

Hi!
Jag vaknade runt sex imorse så lite mer sömn blev det inatt. (^  _  -) Jag har sen varit på fötterna hela dagen, städat, bäddat och förberett allt. Jag har tillochmed gjort två smörgåstårtor till imorgon som står färdiga i kylen för att dekoreras innan de ska ätas. Jag gjorde mig sen iordning och åkte till flygplatsen i god tid för att vara där när mitt hjärta äntligen landar i Sverige. 
 
 
 
Ett perfekt tillfälle att ha på mig min nya klänning från Liz Lisa, jag älskar den! 
 
 
 
 
När jag satt i bilkö innan tingstatunneln fick jag ett meddelande från Tim; han missade flyget... Det är dock inte hans fel då de (när de bokade om resan eftersom första planet var inställt) satt en allt för kort tid vid bytet av flyg, det fanns inte en chans att han hunnit. Jag hade redan kommit så långt att det inte var någon idé att vända så jag fortsatte till flygplatsen. Här har jag nu suttit sen runt sex tiden, och han kommer inte landa förrän efter elva ikväll. Jag har dock pratar med vänner på messenger och telefon så jag överlever. Jag har också fått i mig proteinbars, smoothie och en kaffe då jag inte ätit middag. Vad dåligt veganskt utbud de har här!! Det blev proteinbar från 7-eleven och kaffe på espresso house då espresso house inte hade något av sina veganutbud (förutom chokladbollen som jag inte alls var sugen på).  (- _ -') Aja, kunde varit värre. Han är iallafall påväg och om några timmar sitter vi i bilen påväg hem. ❤️ 
 
Nu ska jag försöka hitta något att underhålla mig med.
 
 
Kram på er ❤️
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback