Loke

Hi!
Jag har varit och jobbat idag, men började inte förrän fyra så jag har haft hela förmiddagen hemma. Det var skönt med lite sovmorgon, morgon-promenaden med Keyla och en lugn frukost. (^  -  ^) Mamma hjälpte till att lägga i lite färg i mitt hår också så nu är det nyfärgat och fint igen (oranget som vanligt). 
 
På jobbet har det varit lugnt, men gått bra. Efter jobbet gick jag och "the dreamteam" (jag, Zamuel och Linn) för att åka Loke. Det var första gången för mig, men hjälp vad rolig den är!!! Jag älskar den och det var särskilt fint nu när det var mörkt så man såg alla ljusen när man var vid de högsta punkterna i svigningarna. Vi väntade sen in några fler från Mackasinet och Plättlagat så åkte vi Loke en gång till, wiiii! 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det har sina fördelar att jobba på Liseberg. (^  _  -) Kunde inte låta bli att gå förbi Popperiet efter för lite karameliserade smaksatta popcorn, yum! Jag sålde ju dem under Halloween förra året och blev helt såld på dem, de är såå goda!!
 
 
 
Nu sitter jag och väntar på färgan. Jag är trött men glad efter en mysig kväll med mina härliga, underbara kollegor och vänner. Nu väntar sängen, så skönt att jag inte börjar förrän tre imorgon. 
 
 
Kram på er ❤️
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback