Sandpit Duty

Moshi Moshi!
Jag hade lite sovmorgon imorse och kom in lagom till fruktstunden. Det var fullt upp kan man säga då vi haft nästan alla barn idag, det var bara en kille som var ledig. Så till lunch var det 20 barn, fullt hus med andra ord. ( ◠‿◠ ) På eftermiddagen gick jag därför ut med några barn innan mellamålet (då vi normalt sätt är inne och leker och går ut först efter mellanmålet) så vi kunde dela upp barnen lite. Det var härligt ute i solen och barnen lekte så bra. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag jobbade till näst sist idag igen, slutade en halvtimma innan stägning, så jag är rätt trött kan man säga. Nu ska jag dock baka något gott till imorgon eftersom det är min sista dag på förskolan. Sen kommer jag bara jobba på Café Oasen och Liseberg. Det känns skönt att få lite mer ledigt, men jag kommer sakna alla barnen. Därför blir bjuder jag imorgon på något som är veganskt, sockerfritt och nötfritt. Mer om det får nu läsa imorgon! (^  _   -)
 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback