Fruits in the Sun

Hello!
Ännu en dag på dagis har passerat och jag har haft det mysigt med barnen. Det har varit så fint väder ute, kallt men soligt, så vi hade fruktstunden på förmiddagen ute. Det var så härligt! (◠‿◠✿)
 
 
 
 
 
 
 
 
Efter lunch hade vi det mysigt inne, jag satt och ritade med ett gäng barn. (^    ^) Detta ressulterade såklart i fler teckningar till mig igen, haha! Detta är allt jag fått på bara två dagar:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hemma händer det inte så mycket, jag tar det mest lugnt på eftermiddagarna. Jag glömde berätta igår att mamma åkte tillbaka till sjukhuset på morgonen men kom hem sen igen på kvällen. Så nu är hon hemma som vanligt igen och det verkar som om medicinerna hjälper. Det är skönt att det är som det brukar igen och att mamma mår bättre. 
 
Jag ska snart sätta på en kopp med te, men först ska jag gå och kolla igenom mina klänningar. Imorgon ska vi fira påsk på dagis och man får mer än gärna klä ut sig. Äntligen har jag en "ursäkt" för att klä ut mig till påskkärring, yay! (*⌒▽⌒*) Jag älskar högtider och jag älskar att få klä ut mig så det ska bli jätteroligt. Det ska även bli kul att se hur alla små påskkärringar och påskgubbar ser ut imorgon. (๑ᴖ◡ᴖ๑)
 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback