Fairytales

Hi!
Ja, ännu en dag på dagis har passerat. Det har bara gått bra och det har varit härligt med solen hela dagen. Det gör allt så mycket lättare och man kan ha det riktigt trevligt när man är ute på eftermiddagen med barnen. (✿◠‿◠) 
 
Efter lunchen fick jag vara med på lässtunden. Jag läste en jättegullig bok med så fina bilder att jag var tvungen att ta kort, hihi! Barnböcker är såå mysiga och har ofta väldigt fina bilder tycker jag så lässtunden är en favorit hos mig. 
 
 
 
 
 
 
 
Nu kokar strax kaffet och jag ska ta ut mina linser innan jag slår mig ner i soffan med en kopp och tittar på ett avsnitt av Vampire Diaries. (๑ᴖ◡ᴖ๑)
 
 
Kram på er ❤
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback