Calm Friday

Hej!
Det finns inte så jättemycket nytt och intressant att berätta om. (^   ^,) Jag har varit och jobbat idag igen på dagis och det har varit en lugn fredagsstämning. Det var inte många barn på min avdelning idag så efter lunchen fick de se på film. (๑ᴖ◡ᴖ๑) Ute har det blåst jättemycket, men solen tittade fram på eftermiddagen så det var ändå rätt ok. Bara man vände sig om när vinbyarna kom så man inte fick sand i ögonen, hihi! 
 
 
 
Jag var med och bakade lite sandkakor i sandlådan. tydligen får man baka "hur många man vill", haha! (^ _  -)
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag ta mig en dusch och ha lite fredagsmys innan jag kryper ner i sängen. Imorgon ska jag jobba på Café Oasen, vilket ska bli jätteroligt!

 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback