Think Positive

Hello!
Ännu en lugn dag här hemma börjar leda mot sitt slut. Men jag har blivit klar med ännu ett virkningsprojekt vilket känns bra. (^   -   ^) Jag satt även och skypade mitt på dagen med Linnea som befinner sig i Syd Korea och studerar. Det var riktigt roligt att få prata och höra hur det var med hen. Hen är en av de kompisar som det kan gå lång tid mellan vi pratar men när vi väl ses eller hörs tar man bara vid där man var sist. En sån vän man bara kan vara sig själv med och koppla av totalt. 💖 Jag saknar hen här i Sverige men är samtidigt väldigt glad för hens skull att hen fått chansen att göra detta! Du är fantastisk Linnea och jag är så otroligt glad och stolt över att ha dig som vän! 
 
 
Mer har jag inte gjort, så jag tänkte avsluta detta inlägget med ett quote som jag lever efter varje dag. Det hjälper en att tänka positivt och leva dag för dag. (^ _ -)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kram på er ❤️
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback