Room for everyone

Hi!
Det har varit en rätt lugn dag idag igen. Jag har gjort det jag brukar, promenerat med hundarna, suttit i soffan och virkat och pysslat med lite av varje. (^  -  ^) En helt normal, lugn dag med andra ord. 
 
 
 
 
 
 
Bild tagen från en av våra promenader idag. 
 
 
 
 
 
Bild från min instagram (@eliinpelin)
Ibland är det bra med en stor soffa där alla får plats. 
 
 
 
 
 
Det har varit rätt skönt att inte ha något planerat och bara koppla av lite. För många dagar på raken blir långtråkigt, men någon dag då och då är bara härligt. Man får lov att vara lite lat ibland, hihi! (^ _ -)
 
 
Ikväll är det Hela Sverige Bakar och idag är det choklad som gäller. Jag är rädd att det kommer vattnas rätt rejält i munnen, haha! (๑>ᴗ<๑) 
 
 
 
Kram på er ❤
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback