Gooey Intestines with Gary

Hello!
Det har varit en rätt lugn dag idag igen. Jag har suttit och virkat och kollat lite på TV. Mitt på dagen var jag ute i den härliga hösten med hundarna. Det är verkligen så mycket fina färger just nu!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag har inte så jättemycket att berätta om idag så jag tänkte visa min super-enkla men väldigt goda middag;
Inälvor med Gary, hihi! (๑>ᴗ<๑) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det är sojaböns-spagetti från Nutri Nick med stekta champinjoner och min hemagjorda rödbetsketchup som jag toppade med violifes pizza ost (vegansk). Men jag kanske skulle kalla det pizza gary då vegansk ost ska börja kallas för gary istället (döpt efter Svampbobs snigel). Det var iaf väldigt gott alltihopa, även om det der lite lebbigt ut. Kanske ska göra det igen till Halloween, haha! 
 
 
Nu ska jag gå och ta en kopp kaffe. 

 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback