Just Being Home

Hello!
Idag har det bara varit en lugn hemma dag. Jag har mest suttit och skrivit, bland annat sorterat upp recept. Mitt på dagen kollade jag även på en film med mamma, som mår bättre idag fast hon är väldigt trött. Mycket mer har inte hänt idag. (^    ^) Gårdagens händelse tog på mina krafter kan jag säga, mer än jag kände då. 
 
I brist på annat får ni en bild från middagen. Jag skärde upp morötter (lila, gula och orangea) och blomkål som jag rostade i ugnen. Ett av de bästa tillbehören någonsin!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu har jag suttit och skrivit ännu mer på datorn, men det känns riktigt bra att få det gjort. (^ _ ^) Resten av kvällen ska jag fortsätta ta det lugnt. Ha en fortsatt trevlig lördag kväll, eller ha en bra söndag beroende på vart i världen ni befinner er. (๑ᴖ◡ᴖ๑)
 
 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback