First day at work

Moshi Moshi!
Jag har haft första dagen på jobbet idag. Jag gick upp, gjorde mig iordning, tog min promenad med hundarna och åt frukost i lugn och ro innan jag åkte mot Hälleviksstrand. (^   ^)
 
Mia's Sjöbod heter det gulliga cafét jag börjat jobba på. Det är verkligen ett supermysigt café som ligger i en gammal sjöbod. De har behållt sjöbodskänslan och har även en uteservering på bryggan. Jag gör lite allt möjligt där som t.ex. hjälper till i köket med bakning, matlagnig, diskning, servering och annat. Det är jätteroligt, men jag känner mig helt slut nu efter jag kommit hem. (๑>ᴗ<๑) Men det känns ändå bra att jag har gjort något under dagen, och jag har haft kul. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
När jag kom hem satte jag mig bara ner en stund och tog det lugnt. Det slutade med att jag kröp upp i min fåtölj på rummet och läste lite. ( ◠‿◠ ) Nu sitter jag i soffan istället och väntar på att lördagsfilmen, Avatar, ska börja på TV. Sen blir det sängen, jag har en känsla av att jag kommer sova väldigt gott inatt. 
 
 
Kram på er ❤
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback