Crumbling Bread

Kia Ora!
Jag pratade med mamma och pappa när jag vaknade imorse. Det var skönt att få prata med dem igen. (^  -  ^) Sen gick jag tillbaka och la mig i sängen med hjärtat. Vi låg kvar i sängen ett tag innan vi gjorde oss iordning och åt frukost. Sen åkte vi in till centrum för några ärenden. 
 
Vi åkte bland annat till postkontoret och kollade hur mycket mina paket skulle gå på att skicka. Jag har inte jättemycket pengar för tillfället och det jag har vill jag ha kvar utifall det skulle hända något påvägen hem till Sverige. Därför åkte vi senare och lämnade av paketen hos Josefin så hon kommer skicka dem åt mig och jag kommer ge henne pengar när jag kommit hem till Sverige. Det är sådanna här små saker vi har ordnat med idag. Men det var roligt att få se Josefin en sista gång innan jag åker. Jag fick även hälsa på en nyvaken Amaia innan vi åkte hemmåt igen. 
 
 
Påvägen hem stannade jag och hjärtat till vid sjön i Levin och matade ankorna, fiskmåsarna och gässen med lite gammalt bröd vi tagit med hemmifrån. (๑ᴖ◡ᴖ๑)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det var väldigt många fåglar där, men de kom inte för nära så det var ok. De höll sitt avstånd, så vi behövde inte bli rädda för att bli attackerade hihi! (^ _ -)
 
 
Sen har jag packat det sista, fått tvättat lite mer kläder och duschat. Jag känner mig hyfsat klar inför flygresan hem som börjar imorgon. Jag har t.o.m. lyckats få ner några episoder av serien Reign till min iPad så jag kan titta på den på planet om jag vill. ( ◠‿◠ ) Yay!!
 
Imorgon kommer jag och hjärtat spendera förmiddagen i Wellington tillsammans. Det blir vår sista dag... Hur ska jag klara mig, jag kommer ju längta mig sjuk efter honom. Men han kommer komma till Sverige fram mot hösten så jag får helt enkelt hålla ut. Tack och lov för skype, internett och sociala medier. ♡
 
 
 
Vi får se när ni hör från mig igen. Har jag tid och wifi kanske jag skriver några rader på någon flygplats. Annars skriver jag när jag är hemma i Sverige igen. 
 
 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback