Carrots, rhubarbs and flowers

Hi!
Då var ännu en dag på jobbet avklarad, och jag trivs verkligen. Jag håller fortfarande på att lära mig så det blir lite stressigt ibland, men det går frammåt. (^  -  ^) Man kan ju inte kunna allt från första stund. Solen tittade fram mitt på dagen och det blev jättehärligt väder med många lunch- och/eller fikagäster på bryggan. Så mysigt!
 
 
 
 
 
Hälleviksstrand
 
 
 
 
 
 
 
Idag firas mors dag i Sverige. Jag har dock inte varit hemma för att kunna göra min mammas dag speciell. Men jag tycker inte att en dag är nog för att visa min uppskattning och hur mycket jag älskar min mamma. Inte äns om jag spenderade varje dag i resten av mitt liv för att göra hennes dag speciell skulle det kunna visa min kärlek till henne. Hon är en del av mig och jag är en del av henne. Hon finns alltid där för både mig och mina bröder och vi kan alltid lita på henne. Ibland gör hon för mycket, tänk lite på dig själv också ibland mamma. Ta hand om dig och var rädd om dig, det är allt jag begär av dig. ♡ Fick jag önska mig en ända sak här i livet skulle det vara att du blev frisk från din ångest och alla sjukdomar du tampas med. Jag vill att du ska vara frisk och glad! Du är min mamma och jag älskar dig mer än det finns ord att beskriva! Tack för att du är du!
 
 
 
 
 
 
♡ ~ Mamma och lilla jag ~ ♡
 
 
 
 
 
 
Nu har jag varit ute på en promenad med hundarna och ska bara ta det lugnt resten av kvällen. (^    ^)
 
 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback