Sleepwalking

Kia Ora!
Jag var så trött igår och tänkte sova ut riktigt länge idag, trodde jag ja. Jag vaknade innan tre imorse och kunde sen inte somna om förrän någon gång efter fem. (- _ -) Sen vaknade jag vid åtta och han säga hejdå till hjärtat innan han åkte, men jag orkade inte försöka somna om igen utan gick upp. Min hjärna vill inte vila, den går på högvarv och bara tänker och planerar om allt möjligt. Är det inte ett recept är det vad jag ska packa inför resan eller planera upp vad jag ska göra dagarna innan jag åker och allt annat som händer i mitt liv just nu. Jag tänker också på många personer och hur de ser mig och vad de tänker om mig. Jag vet att man inte ska tänka på sånt utan bara vara sig själv och jag har blivit mycket bättre på det, men på natten när min hjärna sätter igång går det inte att hindra tankarna från att komma. 
 
Därför har jag känt mig som en sömngångare idag. Jag passade på att fixa med viktiga dokument på datorn inför resan, skicka in min ansökan till Hela Sverige Bakar och började packa resväskorna. Som det ser ut nu har jag lyckats riktigt bra med att inte packa för mycket, inte äns halva resväskan är fylld vilket är super bra! (๑ᴖ◡ᴖ๑) Man måste ju ha plats för shopping, hihi! Jag har också beställt både japanska yen och koreanska won som jag bara kommer kunna plocka upp i Auckland på flyplatsen. Så himla smidigt! (^   ^,)
 
På eftermiddagen var jag så trött och hjärnan ville inte fungera längre så jag tog på mig och gick ut på en promenad i duggregnet. Men det var härligt med frisk luft och få röra lite på sig så jag piggnade till.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Senare gjorde jag en vegansk ostkaka som var klar och hann svalna lagom tills när hjärtat kom hem från jobbet. Jag har lagt till lite nya låtar i mobilen och iPaden och nu känner jag tröttheten börjar komma igen. Jag har med flit inte försökt sova middag, för om jag är riktigt trött ikväll kanske jag får sova hela natten. Imorgon är sista dagen hemma innan jag åker på lördag. Så imorgon ska jag göra sista packningen och kolla lite mer om Seoul, där jag kommer vara nästa vecka med Evelina och Linnea!(*⌒ヮ⌒*)Vad jag saknar dem! 
 
Men nu ska jag gå och ta ut linserna, jag börjar se suddigt av trötthet haha! 
 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback