Packing with buns

Hej!
Detta är sista dagen jag har här hemma innan jag åker till Korea. (^  ^,) Det är nervöst och tråkigt att lämna hjärtat och Josefin men samtidigt ska det bli så roligt och jag längtar efter Linnea och Evelina! 
 
Jag har tvättat kläder idag och packat ner det sista i min resväska. Halva är inte äns fylld fortfarande, vilket är jättebra! (*^▽^*) Det är inte ofta jag lyckas med det. 
 
 
 
Det finns inget i "locket" än så länge. 
 
 
 
 
 
På morgonen pratade jag med mamma och pappa vilket var roligt. Det är alltid lika skönt att få prata med dem där hemma. När jag gjort mig iordning och hängt upp den sista tvätten gick jag en promenad till affären, vi ska ha tacofredag som jag inte haft sen jag lämnade Sverige. ( ◠‿◠ ) Men detta blir en vegansk med blandade bönor istället för köttfärs. 
 
 
När jag kom tillbaka satte jag igång och började baka bullar. Några blev vanilj och mandel och resten vanliga kanelbullar. De blev små och söta denna gången, och tyvärr lite brände uppe på då jag fortfarande inte är riktigt kompis med ugnen. Det är en gammal ugn med värmeslingor i botten och taket och man kan inte se vilken temperatur man ställer in den på utan får chansa. Men bullar blev det i vilket fall som helst! (๑ᴖ◡ᴖ๑)
 
 
 
 
 
Jag tänker sno med mig några som jag kan ha på flyget imorgon kväll, hihi!
 
 
 
 
 
Nu sitter jag bara och tar det lugnt. Jag ska kolla de sista detaljerna inför resan och kolla lite mer på vad jag vill göra i Seoul. Snart ska jag gå och börja skära upp grönsaker också till tacosen. 
 
 
 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback