Night with old friends

Hej!
Jag sitter i mitt gamla rum hemma hos värdfamiljen jag bodde hos när jag var i Tokyo 2013. Det är verkligen jätteroligt att se dem igen och de är så otroligt snälla! Akiko och Taro har växt så mycket och Taro har blivit så duktig på engelska. Akiko försöker vilket är jättebra, hon är duktig! (^ - ^)
 
Jag är jättetrött och ska snart lägga mig och sova. Jag ville bara skriva ett kort inlägg om att jag har det bra. (^   ^) Jag skriver ihop ett inlägg imorgon kväll om vad jag gjort idag. Sålänge för ni några fler Purikura bilder jag tog idag i Harajuku. Det är så roligt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kram på er ❤️
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback