Little miss Princess

Moshi Moshi!
Jag sitter ute i skuggan igen på en picknickfilt och tar det lugnt. Jag vaknade rätt tidigt imorse men låg kvar i sängen ett tag till efter hjärtat åkt till jobbet, som jag brukar. (^   ^,) När jag ätit frukost gick jag och började diska i köket vilket slutade med att jag städade ur en låda vi har på köksbordet, bänken med kaffemaskinen och diskade allt som stod där. Jag var inte klar förrän fram mot lunch tid. Så gick det med dagen jag skulle försöka hålla mig borta från städning, hihi! (๑>ᴗ<๑)
 
 
Men efter lunch har jag bara tagit det lugnt och nu har jag förflyttat mig ut då det är så fint väder
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag har sällskap av Jeff, en av katterna, här ute på filten. Så mysigt! (๑ᴖ◡ᴖ๑)
 
Nu tänkte jag kolla runt lite mer på vad jag vill hitta på när jag är i Tokyo, nästa helg åker jag ju till Seoul och sen vidare till Tokyo en vecka senare. Det ska bli så roligt!! Särskilt att få träffa Linnea och Evelina igen, jag har inte sett dem på över ett år! 
 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback