Fish & Chips Friday

 
 
Hello!
Jag vaknade inte förrän hjärtat gick upp ur sängen imorse, vanligtvis vaknar jag av hans alarm. Men det var skönt och jag låg kvar medan han duschade och drack sedan kaffe i sängen med honom innan han åkte till jobbet, i vanlig ordning. (^ _ ^) Men sen gick jag upp och började göra mig iordning då Josefin skulle komma och hämta upp mig senare. 
 
Vi åkte sen hem till henne och har bara tagit det lugnt. På eftermiddagen tog vi en härlig promenad i blåsten och bara pratade på. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sen fortsatte vi med att ta det lugnt fram till middagen. Fredagar här innebär fish and chips, vilket är typiskt på fredagar för kiwis. Crabsticksen är verkligen jättegoda, men det godaste är annanasringarna doppade i socker och massor av kanel. Mums!! o(^▽^)o
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu sitter vi uppkrupna i soffan för kvällen och ska bara mysa. Det kommer inte bli en allt för sen kväll då vi ska upp imorgon och ta tåget till Wellington för Pride. (⌒▽⌒) Det ska bli så roligt!
 
 
 
Kram på er ❤️
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback