Day one

Konnichiwa!
Idag är första dagen på min resa till Seoul, men jag lämnar inte Nya Zeeland förrän 01:15 imorgon bitti. (≧▽≦) Ikväll flyger jag från Palmerston North upp till Auckland och kommer spendera några timmars väntan där. Men det gör inte så jättemycket, då kanske jag lyckas sova något på planet sedan. (^ _ -)
 
Jag gick upp tidigt imorse för att duscha och packa det sista. Sen åkte jag med hjärtat till jobbet i Palmerston North. Han kommer sen ta en paus/sluta tidigare för att köra mig till flygplatsen. Vad jag kommer sakna honom, tur att det finns internet. 💖
 
Jag har fått gjort endel under mitt strosande i Palmy. Jag har bland annat skrivit ut alla flygbiljetter och stängt mitt Nya Zeeländska konto. Jag hade inte mycket kvar på det endå och i april skulle jag ändå behöva avsluta det då jag haft det i ett år. När jag skaffade kontot sa de till mig att jag skulle avsluta det efter ett år för annars skulle jag behöva börja betala. Men nu är det iaf ordnat och klart. (^ _ ^)
 
 
 
 
 
Hittade detta på en pelare mitt i gatan. Svenskinspirerat kanske? (^ _ -)
 
 
 
 
 
 
En av ankorna i ankdammen har små, söta, fluffiga ankungar. Fel årstid, men ändå så sött!
 
 
 
 
 
Annat jag ordnat med (igår) är att min flygbiljett hem till Sverige är bokad. Jag flyger från Wellington den 3 maj och landar i Göteborg den 4 maj. Det är skönt att allt sånt är avklarat, då behöver jag inte tänka på att spara pengar till flygbiljett. (^   ^) Så nu ska jag shoppa loss i Seoul och Tokyo, haha! Skämtar bara, fast shoppa kommer jag göra.
 
Nu ska jag läsa och ta det lugnt fram tills hjärtat slutar. Blir jag uttråkad kan jag alltid gå ner och få sällskap, han har ett rätt bra jobb. Men jag vill dock inte störa för mycket så jag sitter kvar på bibblan en stund till. Jag är fortfarande så lycklig över att jag träffat honom, han för bra för att vara sann. ❤️
 
 
Kram på er ♥️
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback