Passion-Love

Hej!
Idag har jag bara haft en lugn och härlig dag. Jag låg och drog mig i sängen länge imorse innan jag gick upp och ut på en promenad med hundarna. (^  -  ^) Sen tog jag en lång härlig dusch innan jag åt en god frukost med mamma medan vi kollade på ett avsnitt av Reign. 
 
 
 
 
 
Alpro har kommit med ett jättegott växtbaserad alternativ till kvarg, Go On. En av deras potionsförpackningar har passionsfruktssmak. (๑✧◡✧๑) Det är som att äta dessert till frukost!
 
 
 
 
 
 
 
Vi satt sen och tog det lugnt en stund innan jag gjorde mig iordning för att hämta Elias från skolan och köra honom till Stenungsund. Han är ju 15 år nu så han ska ta körkort för moped. Så jag körde honom till trafikskolan och när jag ändå var i Stenungsund passade jag på att åka och hämta mina linser som äntligen kommit. (๑ᴖ◡ᴖ๑) Nu slipper jag gå runt i glasögonen!! 
 
 
 
 
 
 
Färgan påväg hem.
 
 
 
 
 
 
På kvällen har jag och mamma kollat på en film. Det blev en baserad på Nicholas Sparks böcker, the Best of Me. Vill man se eller läsa något romantiskt kan man alltid lita på Nicholas Sparks, han kan verkligen beskriva kärlek på ett sätt som alltid får mig till tårar. Denna gången var inget undantag, jag satt och grät igen. Vad har hänt med mig detta året, väldans vad jag blivit känslig haha! (๑>ᴗ<๑) Och det blir ju inte lättare när jag lämnat kvar en del av mitt hjärta på andra sidan jorden...
 
Nu ska det bli skönt att krypa ner i sängen och läsa lite. Och tro det eller ej men det är en Nicholas Sparks bok jag läser för tillfälle, Message in a Bottle/Kärleksbrev. (^ _ -)
 
 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback