In the boathouse

Hej Hej!
Jag har haft en otroligt rolig dag på Mia's Sjöbod. Vi har haft introduktionsdag med nästan alla som ska jobba (några kunde tyvärr inte komma). Alla är så glada och trevliga vilket gjort det hela till en jätterolig dag. Vi har fått lära oss om olika rutiner, hur man gör en bra kopp kaffe, vart allting finns, regler och om hur allt fungerar. Vi har också bakat ihop vilket var fantastiskt roligt. Jag gjorde S-bröd och jag är så stolt som lyckades! (๑ᴖ◡ᴖ๑) S-bröden är ju något som vi använder till många av rätterna i menyn. 
 
På kvällen hade vi en mysig middag ihop ute på bryggan i kvällsolen. Vi åt kräftor som är fiskade lokalt och till det hade vi det nyabakade S-brödet, sallad, gurka, tomat, olika ostar och päron. Det var såå gott och otroligt mysigt! Tack alla underbara för en trevlig och rolig dag ihop och stort tack till Anders och Mia som ordnade med allt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu är vi alla redo inför sommaren.(✿◠‿◠)  På lördag slår vi upp dörrarna för att sedan har öppet varje dag från 11:00-21:00 hela sommaren. Kom gärna förbi på en mysig fika med otroligt gott kaffe och hembakat, eller varför inte en middag ute på byggan. Jag är verkligen glad över att få tillbringa större delen av min sommar där. 
 
 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback