Baby-sick and ...

Kia Ora!
Tisdag morgon kom Josefin förbi en sväng. Hon hade varit och lämnat ett av barnen, som hon är au pair till, på dagis. Men den yngsta, Amaia, var med. Hon sov i bilen när Josefin kom så vi satte oss ute och pratade en stund. När Amaia vaknat fick hon vara med, äta lite "morning tea" och sen åkte vi in en sväng till centrum för en fika. Det var jättemysigt och Amaia är världens charmigaste! Hon är så sööt och jag blir alldeles bebis-sjuk! Jag fick bära runt lite på henne och busa påvägen till bilen. o(^▽^)o Det var självklart härligt att få sitta och prata med Josefin med. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Visst är hon ett litet charmtroll!?
 
 
 
 
När vi kom tillbaka hade ❤️ vaknat till lite mer. Vi pratade lite till och busade innan det var dags för Josefin och Amaia att åka hem. Jag och ❤️ hade några ärenden i Palmy så vi åkte dit en sväng. Påvägen hem stannade vi till hos ❤️ syster och hennes familj. De var trevliga och det var roligt att äntligen få träffa dem. Resten av kvällen tog vi det lugnt och spelade Mario Kart på Wii. Det var riktig roligt, särskilt eftersom jag slog ❤️ inprincip hela tiden, hihi! (^   ^,)
 
Nu sitter vi båda och bara tar det lugnt igen efter en sen, men underbar, natt. Det regnar så jag tror den här dagen kommer bli rätt lugn och spenderas mestadels inomhus. Inget mig imot, hihi! (^_-)
 
 
Kram på er 💖
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback