Testing me

Hi!
Imorse var jag uppe och matade kattungarna igen. De var mycket bättre på att äta idag, vi (jag och kattungarna) har fått in rätta tekniken med nappflaskorna nu. (๑ᴖ◡ᴖ๑) Sen åt jag frukost och visade sedan Park hur man vattnar växthusen och alla växter utanför växthusen. Jag visade även hönsen och hur vi släpper ut dem på morgonen. Sen var det dags att städa. Kattungarna har fått flytta in till mitt rum då Anettes chef, och vän, skulle komma och sova här en natt. Kattungarna har ju bott i kontoret/gästrumet, så jag erbjöd mitt rum.
 
När jag var klar med att flytta allt till mitt rum och städa i gästrummet var det hög tid för mig att åka in mot Papaioea. Jag hade en tid på vårdcentralen för att göra alla medicinska tester för att ansöka om mitt nya visum. Så jag gjorde mig iordning och åkte raka vägen. Jag kom dit i god tid och de tog emot mig. Först träffa jag en sköterska som gjorde lite olika tester och vi gick igenom ett formulär där han ställde hälsorelaterade frågor. Sen fick jag sätta mig och vänta igen för att sedan få träffa doktorn. Det tog över en timma innan jag blev inkallad igen, jag som redan var nervös och väntan gjorde ju inte saken bättre. Doktorn gjorde sen lite fler tester och frågade lite frågor. Allt gick bra och alla tester såg bra ut. (^   ^,) 
 
Nästa stopp blev röntgen och blodprov. Blodprovet gick utan problem, men jag måste vänta på svaren. Jag har en ny tid hos doktorn om en vecka (på min födelsedag). Röntgen blev tyvärr inte av idag, jag och sköterskan diskuterade och kom fram till att vi ska vänta av olika orsaker. Jag får dock droppa in när jag är redo vilket känns bra. Därför sattsar jag på morgonen innan jag ska träffa doktorn. (^  _  ^)
 
 
Påvägen hem stannade jag och slängde sopsorteringen. När jag sen kom hem var jag helt slut, kände mig svag i hela kroppen efter att ha spänt mig och varit så nervös hela dagen. Anettes chef, som jag träffat förut när vi sov en natt hos henne och hennes familj i Auckland, var redan här. Det var roligt att se henne igen. Alla gick sen ut på en tur med hästarna, men jag stannade kvar då jag var så trött och behövde landa lite (jag hade precis kommit hem). Efter att de gått släppte jag in Pipar i hagen igen, stängde av ugnen som hade potatispizza-bottnar i och åkte sen för att hämta Caelan hos Kate, Alex och Leo. Vi kom sen hem ungefär samtidigt som de andra. 
 
Resten av kvällen har jag tagit det rätt lugnt, matat kattungarna och plockat lite i köket. (^   ^,)
 
 
 
 
Mina små bebisar.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Anette har hittat en person som kan ta hand om kattungarna, vi kan ju inte ha dem här när vi har hundarna. Så imorgon bitti tar Geoff med sig dem och lämnar dem påvägen till jobbet. Jag kommer därför gå upp tidigt och packa deras saker och mata dem innan de åker. Jag kommer sakna med, men vet att detta är det bästa. ♡
 
 
Nu ska jag mata dem en sista gång innan läggdags. Känns dumt att väcka dem nu när de somnat, men de kommer bli allt för hungriga under natten annars. Och de lär antagligen vakna när jag börjar röra på mig igen. (^_-)
 
 
Kram på er ❤
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Bimbosessan.blogg.se

Hej!
Gud så söta små kattungar. Det är nästan så att jag vill skaffa en kompis till katten jag redan har. Men tror han vant sig med att vara ensam sen hans andra kompisar han hade dog.

2016-02-16 @ 19:27:43
URL: http://bimbosessan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback