Stars

Hi!
Det var skönt att inte ha någon klocka som ringde imorse, dock sov jag inte så länge iaf. Jag har haft mardrömmar hela natten och när jag vaknade imorse med tårar, igen, orkade jag bara inte somna om. Dock låg jag kvar och drog mig i någon timma. (^  _  ^) 
 
Sen har jag tagit det lugnt under dagen, duschat och självklart tittat på julkalendern. (^ _ -) Det har inte hännt mycket mer, men det är skönt. Jag gjorde middagen ikväll som blev grönsaker i ugnen, fisk till resten av familjen, falafel till mig och en kronärtskocksgratäng med saffran. Det var riktigt gott alltihopa. 
 
 
Jag har ingen rolig bild så tänkte bjuda på ännu en fin bild från igår då några hade en väldig tur. (๑✧◡✧๑)
 
 
 
Pappa har precis vunnit stjärnvinsten på Twist-hjulet och Elias vann tidigare under kvällen på Geisha!
 
 
 
 
 
Nu är jag mätt och go och sitter med en söt liten vovve vid fötterna. Hon har varit så gosig idag, imorse när jag satt och försökte svara på några mail skulle hon bara gå mellan mig och datorn hela tiden. Hon vill ha all uppmärksamheten, hihi! (✿◠‿◠) Det får hon också för jag kan inte motstå henne när hon är på gos-humör, min lilla älskling. ♡ 
 
 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback