Family at Liseberg

Moshi Moshi!
Ja, idag har jag äntligen fått gå på Jul på Liseberg som gäst tillsammans med familjen. Det är så annorlunda än när man jobbar så jag tycker inte det känns konstigt att vara där min lediga dag, tvärt om. (^  -  ^) Vi har haft det jättemysigt och gått omkring bland alla bodar, smakat på gott och bara haft en härlig andra advent tillsammans. 
 
 
Här kommer kvällen i bilder, det beskriver så mycket mer än ord!
 
 
 
 
 
Redå och super glad inför Jul på Liseberg!
 
 
 
 
 
Medeltidsbyn
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Gränna Polkagrisar, yum!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lappland
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Min fina, söta lilla bod jag älskar att jobba i!
 
 
 
 
 
Hos Sockerbagar'n fanns det massor av gott,
bland annat alla smaker du kan tänka dig på chokladbollar (finns även veganskt)!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Allt är gjort av choklad, så otroligt bra gjort!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bilderna kan tyvärr inte förmedla känslan av hur mysigt det är att gå där, men det visar lite av hur vackert det är. Förstår ni nu varför jag älskar min arbetsplats? (๑ᴖ◡ᴖ๑) Man kan inte annat än att vara glad på Liseberg! 
 
 
 
Nu är jag härligt trött efter en härlig kväll. Imorgon är jag också ledig så jag får passa på att ta det lugnt då. ( ◠‿◠ )
 
 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback