Ponny on fire

Hello!
Efter en morgonpromenad med hundarna började jag den här dagen med att prata med hjärtat. Det är nästan obeskrivligt hur härligt det är att prata med honom och ännu värre att beskriva hur ont saknaden ibland gör. Jag är iaf så glad att jag har honom och att vi kommer inte vara ifrån varandra för evigt. Tyvärr kommer han dock inte komma så snart som jag hoppats/trott. Men han kommer innan vintern om allt går som det ska. 
 
Även om jag kände mig otroligt trött imorse har jag mått bättre idag efter att ha fått prata med min andra hälft. Resten av dagen har jag tagit det lugnt. Jag har gått på fler promenader med hundarna, målat lite, plockat ur diskmaskinen och små pysslat med olika saker. Sen har det blivit mycket tid på soffan idag med för att bara ta det lugnt. (^  _  ^)
 
 
 
 
Ponyta
 
 
 
 
 
 
Nu har jag kört Erik till en kompis i Svanesund och när jag kom hem kollade jag till hästarna. Dokka ska ju ha föl i September så vi kollar till henne varje kväll utifall fölet skulle komma tidigt. Hon är ju sååå tjock! Men inatt blir det inte bli något föl. (^_-)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Snar ska jag göra mig iordning och lägga mig i sängen och läsa. Imorgon kommer mamma och pappa hem igen, de har varit ute med husvagnen för att få komma iväg själva ett tag. (^   ^) Det ska bli skönt att ha dem hemma igen. Jag klarar mig själv men när jag är hemma känns det tomt utan dem och det är skönt att ha dem här när jag inte mår 100% bra. Men det går framåt för varje dag och jag är snart mitt vanliga super glada positiva jag igen full av energi. 
 
 
Kram på er ❤️
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback