Little of each

Hi!
Jag hade en såndär dag då jag tog god tid på mig med allt jag gjorde imorse. Allt från att gå upp ur sängen, göra mig iordning, promenad med hundarna och sen frukost. (^ _ ^) Men det var bara härligt, att få vakna i min egen takt. 
 
Mitt på dagen åkte jag, mamma och pappa iväg. Först en sväng till Henån och second hand butiken som ligger där. Jag hittade en bok men letade reda på en till eftersom man fick två böcker för 5kr. (≧▽≦) Det är ju perfekt! Sen åkte vi vidare in till Torp då pappa skulle till Biltema. Jag var inne på torp en sväng själv då jag ville se om jag kunde hitta sjögräs i någon av matbutikerna. Men tyvärr hittade jag ingen.... Vi får vell se när det börjar dyka upp, jag vet att vissa ICA butiker har börjar sälja det. 
 
Påvägen hem stannade vi på Hafsten camping för att boka plats för husvagnen i vinter. Vi har ju husvagnen ståendes där hela vintern så vi kan åka upp under helgerna om vi vill eller känner för det. (^   ^,) Allt detta tog hela dagen så vi var inte hemma förrän på eftermiddagen. Nu ska vi snart äta middag. Till mig blir det en bönmix, räkor och sjögrässallad som jag har kvar sen igår (den som spar hen har). Mumms!
 
 
 
 
 
Pokémonfigurerna jag köpte igår. Detta var några av mina favoriter när jag var yngre. 
 
 
 
 
 
Kram på er ❤️
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: mammatillmirakel.blogg.se

Åhh vad söta!!

2016-08-21 @ 11:27:16
URL: http://mammatillmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback