Easy day

Hej!
Jag sov riktigt länge imorse och gick upp helt i min egen takt. Det är så skönt sådana dagar man kan göra det och verkligen njuta av det. (^   ^,)
 
Efter en lång frukost bakade jag en kaka. Jag använde samma recept som till muffinsen igår men gjorde en kaka den här gången istället. Det var lite frosting och fudge kvar sen igår så det använde jag sen på kvällen för att dekorera kakan med innan jag och mamma åkte ner till mormor, morfar och Lisa (morfars syster) för att fika. (^ _ ^) Det var mysigt.
 
 
 
 
 
 
Jag tröttnat aldrig på utsikten från mormor och morfars balkong,
 
 
 
 
 
 
Annars har jag bara tagit det lugnt idag. Det har varit strålande väder idag igen så jag har passat på att promenera med hundarna. Det är verkligen så härligt och man får tid att tänka och fundera. Min typ av terapi, hihi! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu är jag dock väldigt trött och tänker snart bege mig in till sängen. Imorgon ska jag iväg till Göteborg med en vän jag inte sätt på vääääldigt länge, det ska bli jätteroligt. 
 
 
 
Kram på er ❤️
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback