Denmark to Sweden

Hejsan!
Nu är jag hemma igen. Vi åkte hem igår och satt i bilen större delen av dagen. Men resan hem gick bara fint och det flöt på rätt bra tycker jag. Jag lyssnade på musik, dagdrömde och slumrade nog till någon gång. (^   ^) Jag lyckades även packa upp allt när vi kom hem vilket kändes väldigt skönt. Det har varit en super härlig semester, jag har verkligen behövt den då jag kunnat slappna av och varva ner ordentligt. Men det är ändå rätt skönt att komma hem igen.
 
 
 
 
 
 
Køge, promenad ner mot stranden.
 
 
 
 
 
 
Idag har jag varit tillbaka på jobbet. Det har rullat på bra och varit lika härliga och trevliga gäster som vanligt. Gästerna får mig alltid på så gott humör, det är ju för dem vi gör allt. (^_^) 
 
Nu sitter jag nyduschad och tittar på Lotta på Liseberg. Det blir nybäddat i sängen ikväll också, så jag riktigt kan njuta av att få våra hemma och sova i min egna säng igen. Nybäddat är bäst!
 
 
 
Kram på er ❤️
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback