Sparkeling Glitter

Hej!
Nu sitter jag här sent på kvällen igen. Jag som hade tänkt komma i säng tidigare idag, haha! (๑>ᴗ<๑)  Men jag har suttit och pratat med mamma lite om deras kommande resa hit till Nya Zeeland, vilket ska bli så otroligt roligt!! 
 
Jag har målat hela dagen idag. Tapeten som Josefin satte upp igår är vit med olika strukturer som bildar mönster. Men det är lite tråkigt med vit och vi har så många fina glitterfärger här så jag har börjat måla ett mönster i glitterfärg. Det blir så snyggt!! ꒰⁎ᵉ̷͈ ꒵ ᵉ̷͈⁎꒱໊ Att måla är otroligt roligt när man har så fina färger, jag tycker det är lite rogivande då man koncentrerar sig så på det man gör. Men man bli väldigt trött psykiskt eftersom man koncentrerar sig så, hihi!
 
 
 
 
Såhär såg den vita tapeten ut innan vi började måla.
 
 
 
 
Nu ser det ut såhär. 
 
 
 
 
 
Guld och Rosa, mina favoriter! (^   ^)
 
 
 
 
Det är vad jag har gjort hela dagen. På eftermiddagen när jag inte kunde konsentrera mig längre gick jag och Emmanuel ut och matade hästarna och hundarna. Josefin gjorde middag så den var färdig när vi kom in, så härligt! Sen fick jag en liten rush på kvällen och började diska, torka av alla hundar som varit ute i regnet och gå runt och fixa med lite av varje. (^  ^,) När tröttheten sen hann ikapp mig satte vi oss alla (förutom Anette som målade och Geoff som inte kommit hem från jobbet ännu) och kollade på slutet av Frozen som Emmanuel missade förra gången vi såg den då han inte orkade hålla sig vaken. 
 
När filmen var klar hjälpte jag Anette med att måla. Hon höll på med en "wall-art", som vi kallar den, som ska sitta ovanför sängen i mitten av den ny-tapetserade väggen. Det består av en plywood-skiva som Josefin har tapetserat med samma vita tapet som på väggen. Vi har sen målat ett nytt mönster med andra glitterfärger. Jag tror det kommer bli otroligt bra när vi sätter upp den på väggen! (๑ᴖ◡ᴖ๑)
 
 
Nu ska jag sluta skriva och gå och lägga mig. Det blev så sent igår så jag tänkte försöka få några fler timmars sömn idag, hihi! 
 
Kram på er ❤
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback