Space Cat

Hi!
Jag, Emmanuel och Josefin åkte med Geoff in till Palmerston North idag då han skulle jobba, vi hade dagen ledigt. (^  _  ^) Jag och Josefin har pratat om att tatuera oss inne i Palmerston North då det finns en välkänd tatueringsstudio där. Tatuerarna ska vara väldigt duktiga så vi kollade upp dem igår kväll på nätet och jag föll direkt för en av tatuerarnas stil. Därför gick vi till tatueringsstudion idag, efter att ha tagit en kaffe i Palmy. De var verkligen trevliga på tatueringsstudion och jag fick en väldigt bra känsla över det hela. Därför har jag bokat tid och kommer fixa till min tidigare tatuering, som jag aldrig blev riktigt nöjd med blommorna på, och även göra en ny tatuering runt fotleden den 20 November. (((o(*゚▽゚*)o)))  Jag fattar inte riktigt själv att jag gör det här, men ser verkligen fram imot det. Det kommer att bli så bra!! ꒰⁎ᵉ̷͈ ꒵ ᵉ̷͈⁎꒱໊ Josefin bokade också tid för sig den 1 December då hon ska göra en cover up hon med. Vi har därför sakt att vi kommer följa med varandra när vi gör våra tatueringar. (*^▽^*)
 
 
Resten av dagen strosade vi runt och tittade i lite butiker. Vid lunch mötte vi upp Emmanuel som hade gått runt lite på egenhand. Vi gick till vårt vanliga ställe där vi fikar, the Coffe Club. De har gjort reklam för en pizza med marshmallows, nutella och banan rätt länge så vi sa att vi måste ju testa den hihi!  (๑>ᴗ<๑)  Emmanuel ville inte ha något så jag och Josefin delade på pizzan och en liten kaka till "efterrätt". 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Pizzan var okej, inte den bästa jag ätit direkt då den var väldigt sööt (för mycket marshmallows och för lite banan och nutella, hihi). Men nu har vi testat den och behöver inte fundera längre. (^  _  -) 
 
Geoff hämtade upp oss senare och vi åkte alla till Bunnings för att köpa tapeter. Tapeterna som vi satte upp i sovrummet igår blev inte bra alls (trots att jag torkade dem med hårfönen, haha). Därför köpte vi en annan typ av tapeter som Josefin sedan satte upp när vi kom hem. Jag började laga middag till allihopa eftersom killarna lägger kakelgolv i badrummet. (๑ᴖ◡ᴖ๑)
 
Efter middagen matade jag och Josefin hästarna och gick sen in för att skicka inspiratonsbilder till tatueraren. När vi var klara skypade jag med mamma och pappa som äntligen fick ändan ur vagnen och bokade flygbiljetter för att komma hit!! o( ^▽^ )o Det har varit en väldigt bra dag med andra ord. 
 
 
 
Här är bilder på lilla jag idag: 
 
 
 
Halsbandet köpte jag idag. (^   ^)
 
 
 
 
Ny kjol från Sammy Dress
 
 
 
 
 
Nu har jag, Josefin och Emmanuel kollat på Harry Potter och De Vises Sten. Jag tror det är omöjligt att tröttna på Harry Potter, hihi! 
 
Men klockan har passerat midnatt och jag borde krya ner i sängen. Så nu säger jag God Natt!
 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback