Playing with my bush

Hello!
Rubriken säger allt, jag har lekt med "my bush" hela dagen haha! (^ _ -) Jag har alltså fortsatt måla busken på väggen, men det låter roligare att säga det på engelska. (๑>ᴗ<๑) Som ni kanske förstår har vi rätt roligt åt det och skämtar en hel del om "min buske".
 
Jag fick lite hjälp med att fylla i när jag hade skissat upp grenar och löv på väggen, så alla har hjälpts åt idag (everyone played with my bush, haha! Förlåt jag ska sluta skämta om det, hihi!). Det blir iaf jättefint. (^   ^) Geoff och Caelan tog ner och målade ytterdörren också. Det var så fint väder så de passade på eftersom vi blev utan dörr i några timmar. Jag tyckte bara det var härligt att få in lite luft när jag stod och måla. 
 
 
 
Painting my bush...
 
 
 
 
Pipar ville komma in och kolla vad vi höll på med, haha!
 
 
 
 
 
Såhär ser busken ut just nu. Vi ska göra lite små-piff med den imorgon.
 
 
 
 
 
Vädert har som sagt varit helt underbart så på kvällen grillade vi. Jag gjorde pinnbröd med rivna morötter och ost inuti som blev väldigt gott. Jag älskar verkligen dagar som denna med sol och värme; äntligen kan jag bära klänning igen, utan en massa lager!! o(*^▽^*)o
 
 
 
 
 
 
Klänningen är ny och köpt på Save Mart (second hand) i Palmerston North. 
 
 
 
Jag, Josefin, Emmanuel och Caelan gick senare för att leta reda på en Geocaching som finns vid bron nere vid floden. Jag har inte letat efter den förut och det blev min första Geocach. (๑ᴖ◡ᴖ๑) Caelan viste redan vart den var och kunde inte hålla sig, så det blev inte så mycket letande men det var roligt ändå. När vi kom tillbaka var grillen uppvärmd så vi kunde börja grilla maten.
 
Efter att vi grillat gick familjen och la sig. Jag, Emmanuel och Josefin satte på Frozen inne i vardagsrummet. Emmanuel orkade inte se klart hela filmen och gick och la sig innan han somnade på soffan, hihi. Men jag och Josefin såg såklart hela, (^ _ -)
 
 
Nu är det dock dags för mig att gå och lägga mig jag med, så jag orkar leka med min buske imorgon haha!
 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Josefin

Elin, I love playing with your bush!

2015-10-25 @ 20:18:09
URL: http://JLindberg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback