Kiss me once more...

Hello!
Det första jag gjorde när jag fått på mig kläder och fått i linserna på morgnen var att gå ut till Svans i hagen. Anette och Geoff var redan där och Svans såg mycket bättre ut. Han hälsade glatt på mig och undrade om jag hade något gott med mig. (^    ^) Det var härligt att se så jag kunde sen gå in och äta frukost utan oro. Veterinären hade inte ringt vilket betydde att Hrima och Páfi inte blivit sämre de heller. Därför bestämde vi att jag och Josefin skulle fortsätta som planerat och ha dagen ledigt idag inne i Palmerston North. Bart avlivades på morgonen strax innan vi åkte och jag kunde se när de skulle begrava honom. Det var verkligen ingen rolig morgon, men det kändes bättre att åka och låta familjen få vara ensamma idag utan massor av utomstående männsikor i huset.
 
Jakob hade sin sista dag igår så Josefin och jag släppte av honom i the square inne i Palmy när vi kom dit. Efter att ha sagt hejdå promenerade jag och hon till bion och bokade biljetter för att se Maze Runner: The Scorch Trials. Bion skulle inte vara förän åtta på kvällen så vi hade hela dagen inne i Palmy där vi gick i olika butiker, fikade och pratade en massor. Vi var bland annat inne på Save Mart som är en stor kedja med second hand butiker i Nya Zeeland. Jag hittade en del nya kläder som jag kommer kunna ha i sommar och jobba i utan att behöva vara rädd om dem. (^ _ -)
 
 
 
 
Lunch/fika med caramell cheese cake och....
 
 
 
chocolate cake. 
 
 
 
Jag drack en moccachino och Josefin en chailatte.
Sen delade vi på kakorna så vi fick en halva av varje. o(*^ڡ^*)o
 
 
 
Det har varit skönt att få vara iväg och tänka på annat, man försvinner bort lite och tänker inte på allt som händer hemma på gården. Josefin är så snäll och härlig så jag kan slapna av och vara mig själv med henne. Vi pratar sen om allt mellan himmel och jord. Men jag har ändå haft sms-kontakt med Anette och Geoff under dagen och i vissa stunder har jag saknat dem. Det var ändå skönt att få höra från dem och att Hrima och Páfi mådde bra. Hrima och Páfi kom hem på eftermiddagen så jag ska gå ut och hälsa på dem imorgon när det inte är kolsvart ute. 
 
 
Maze Runner: The Scorch Trials var jättebra och man satt verkligen på helspänn större delen av filmen. Om man tyckte första filmen var förvirrande kan jag säga att denna är ännu mer förvirrande och lämnar fortfarande många frågor olösta. Den är inte lika "fin/glad" som första (om man nu kan kalla den det) utan mycket mer allvarlig och man sitter som sagt på helspänn och hoppar till mer än en gång. Jag vill inte avslöja mer.
 
 
 
 
Innan filmen hittade vi denna stora reklamen för Pan som vi såg i fredags.
Jag längtar tills den kommer ut på film så jag kan se den igen. 
Jag har på mig klänning och blus från Peachy Amo och strumpbyxor från Sheinside.
 
 
 
Efter bion var det raka vägen hem som gällde. Eller ja, vi stannade till och tankade påvägen men annars var det raka vägen hem. Nu har klockan redan hunnit passera midnatt så jag ska gå på toa, byta till nattlinne och krypa ner i sängen. 
 
 
Kram på er ❤
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Annsoh

fina bilder! :) vad händer idag :)?

2015-10-06 @ 13:31:29
URL: http://nouw.com/annsoh
Postat av: a n n i k a

Mums :D

2015-10-06 @ 19:41:32
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback